فسفاته روی منگنز:

فسفاته روی منگنز دسته ایی از پوششهای فسفاته روی هستند که کریستالی هستند . این مواد برای بهبود کیفیت به آنها منگنز اضافه می شود . اضافه کردن منگنز باعث می شود پوشش یکنواخت و ریز و کاملا نرم شودو به اصطلاح پوشش سختی نباشد .

روش مصرف پوشش های فسفاته روی منگنز :

پوششهای فسفاته روی منگنز به ۲صورت غوطه وری و اسپری قابل استفاده هستند . البته بسته به امکانات وقتی از روش اسپری استفاده می شود پوشش ها یکنواخت تر است و کنترل آنها هم ساده تر است .

موارد مصرف:

این پوشش ها در صنعت فلزی مثل لوازم خانگی‚ خودرو سازی ‚ هواپیمائی و صنعت نفت گاز و پترو شیمی استفاده می شود.آماده سازی سطح قبل از اعمال این پوشش ها بسیار مهم است . اگر چربی گیری خوبی انجام نشود به هیچ وجه پوشش فسفاته کامل و یکدست نخواهیم داشت .قطعات فلزی قبل از ورود به مخزن فسفاته باید چربی نداشته باشند و یا به اصطلاح اگر با چند قطره آب مر طوب شوند حالت جزیره و جزیره به خود نگیرند.

نحوه مصرف و درصد مصرف :

این ماده در درصدوزنی ۲ تا ۱۰ درصد بسته به شرایط مصرف استفاده می شود . معمولا این فسفاته نیاز به شتاب دهنده هم دارد که یا بصورت توام و یا بصورت مجزا به این ماده اضافه می شود . دمای استفاده معمولا بین ۵۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد است .

نکات ایمنی :

این ماده به علت داشتن خاصیت اسیدی قوی  برای پوست دست مضر است . تنفس بخارات آن هم برای سلامتی موجوذات زنده مضر است . پرسنل مربوطه قبل از هر نوع استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از قبیل عینک ‚ماسک و لباس ایمنی مناسب باید استفاده نمایند . اطلاعات بیشتر

بسته بندی و فروش :

این ماده به صورت مایع و در گالن های ۲۰ و ۶۰لیتری به بازار عرضه می شود. در صورت درخواست ‚مخازن ۱۰۰۰لیتری هم قابل عرضه است .

برای طرح هر گومه سوال و یا درخوایست خرید‚با کارشناسان فروش شرکت برنا شیمی کیمیا تماس حاصل نمائید.