چربی گیر مایع :

چربی گیر مایع که برای برداشتن آلودگی ها و مخصوصا روغن های سنگین فرموله شده است خاصیت اسیدی دارد . این ماده براحتی می تواند چربی ها را در دماهای پائین هم بردارد. مزیت آن نسبت به چربی گیرهای پودری دمای عملکردی پائین است .چون این چربی گیر به صورت مایع به بازار عرضه می شود این امکان را به تولید کننده می دهد که در صورت امکان از حللالهای مخصوص استفاده کند .

چربیگیرها در رنج وسیعی تولید میشوند. برای آشنایی با انواع آنها به منابع معتبر رجوع کنید.

روش استفاده :

این چربی گیر تنها به روش غوطه وری قابل استفاده است و در حالت استفاده به صورت اسپری جواب خوبی نمی دهد.البته این چربی گیر به صورت تی کشی و دستمال کشی هم جواب خوبی می دهد.

درصد مصرف چربی گیر مایع:

این چربی گیر در نسبت وزنی بین ۵تا ۲۰درصد قابل استفاده است . یکی از معایب این چربی گیر درصد مصرف بالای آن است .دمای عملکردی آن بین ۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد است . البته دمای عملکردی پائین آن امکان استفاده از آن را در کارگاههای کوچک و دارای امکانات محدود  می دهد.

موارد استفاده :

این چربی گیردر صنعت فلزی جائی که نیاز است مواد و آلودگی ها از حفره ها و منافذ قطعات فلزی خارج شوند کارائی خوبی از خود نشان داده است .صنعت نفت و گاز و پترو شیمی و صنعت خودرو سازی و همین طور لوازم خانگی  از دیگر مصرف کننده های  این چربی گیر هستند .

نکات ایمنی :

این ماده به علت دارا بودن خاصیت اسیدی برای سلامتی موجودات زنده مضر است. بعلاوه چون به تناوب از ترکیبات حللالی در آن استفاده می شود, برای تنفس خطرناک است. پرسنل مربوطه قبل از هر گونه استفاده ‚از تجهیزات ایمنی مناسب از قبیل ماسک و عینک و دستکش و لباس مخصوص بایستی استفاده نمایند.

بسته بندی و فروش :

این ماده به صورت مایع و در گالن های ۲۰ ‚۶۰و ۱۰۰۰لیتری به بازار عرضه می شود.

در صورت طرح هرگونه سوال و نیاز به خرید با کارشناسان شرکت برنا شیمی کیمیا تماس حاصل نمائید .