فسفاته چربیگیر توام

فسفاته چربیگیر توام به صورت مایع و تک جزئی عرضه می شود . این ماده جایی که دسترسی به تجهیزات پیشرفته تر وجود ندارد استفاده می شود.پوشش های تشکیل شده بسیار نازک و محافظت خوردگی تقریبا پایین تر از پوشش های فسفاته آهن و  فسفاته روی است .ماهیت این پوشش به صورت آمورف است .

کاربردهای فسفاته چربیگیر توام :

این فسفاته کمتر در صنعت لوازم خانگی و خودرواستفاده می شود .به عبارت دیگر,  بیشتر در صنایعی که نیاز به خوردگی کمتر است استفاده می شود. از موارد که می توان به آن اشاره کرد رنگ کاری تابلو برق ها ‚تولید پیچ و مهره و یراق آلات و .. .می باشد. البته بعضی از صنایع لوازم خانگی مثل تولید یخچال و فریزرها که از آن استفاده می کنند بی تاثیر نیست ولی مقاومت به خوردگی به شدت کم است.

روش مصرف :

فسفاته چربیگیر توام معمولا هم به روش غوطه وری و هم به روش اسپری قابل استفاده است . درصد مصرف بین حدافل ۲تا ۲۰ درصد است . در این نوع فسفاته چون فرآیندفسفاته کاری و چربی گیری به صورت توام استفاده می شود نیاز به مقدار ماده بیشتری است و مخازن به شدت آلوده می شوند و سریعا باید عوض شوند .

نکات ایمنی :

این ماده به علت داشتن ترکیبات اسیدی برای انسان و موجودات زنده مضر است . پرسنل مربوطه قبل از هرنوع استفاده از این مواد بایستی از  تجهیزات ایمنی مناسب از قبیل ماسک و عینک و لباس مناسب استفاده نمایند

فسفاته ها به طور عموم با  محیط زیست سازگار نیستند .برای آشنایی با مواد و محصولات سازگار می توانید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید .

بسته بندی و فروش :

فسفاته چربیگیر توام به صورت مایع و در گالن های ۲۰ و ۶۰کیلویی به بازار عرضه می شود. برای مشاوره و ثبت هرگونه سفارش با کارشناسان  فروش شرکت برنا شیمی کیمیا تماس حاصل نمائید .