فسفاته روی کلسیم:

فسفاته روی کلسیم پوشش ریزی است که در عملیات آماده سازی سطح استفاده می شود.برای ریز شدن و یکنواخت کردن پوشش های فسفاته روی ‚مقداری فلز کلسیم به این پوشش ها اضافه می شود .البته با اضافه کردن کلسیم ‚مقاومت به خوردگی پوشش هم اضافه می شود.پوشش های روی کلسیم طبیعت کریستالی دارند.

روشهای کاربرد پوشش های روی کلسیم:

پوشش های روی کلسیم از طرق مختلفی از جمله اسپری‚غوطه وری و حتی الکتریکی قابل کاربرد هستند . این پوشش ها نیاز به شتاب دهنده دارند که به صورت مجزا به محلول فسفاته در نسبت مشخص اضافه می شوند.

درصد مصرف:

این نوع پوششها با نسبت بین ۲تا ۱۵ درصد قابل استفاده هستندو در مخازن مربوطه ساخته می شوند..در صورت افت خاصیت باید مواد جدید به محلول اضافه شود . البته بعد از مدتی کار کردن محلول کثیف شده و دیگر شارژ نمی شود و باید کامل تعویض شود.

کاربردها :

پوشش های روی کلسیم کاربردهای متعددی در صنعت لوازم خانگی‚خودروسازی ‚هواپیماسازی‚نفت و گاز و پتروشیمی و .. دارند و تقریبا یک پوشش تبدیلی مناسب هستند. به علت ماهیت کریستالی آنها و پوشش یکنواخت ,مقاومت به خوردگی بالایی دارند. این فاکتور در آزمایشات سالت اسپری salt spray به خوبی نشان داده می شود. اطلاعات بیشتر

نکات ایمنی برای پوشش های روی کلسیم :

پوشش های روی کلسیم به علت دارا بودن خاصیت اسیدی بالا ‚بشدت برای سلامتی انسان و موجودات زنده مضر هستند . پرسنل مربوطه قبل از هر گونه کار با این مواد باید از تجهیزات ایمنی مناسب از قبیل دستکش ‚ماسک‚عینک ایمنی و لباس مناسب بایستی استفاده نمایند .

بسته بندی و فروش :

این مواد در گالن های ۲۰ و ۶۰لیتری به بازار عرضه می شوند.در صورت درخواست ویژه مخازن ۱۰۰۰لیتری هم قابل ارائه است.

در صورت نیاز به خرید و مشاوره با کارشتاسان فروش برنا شیمی کیمیا تماس حاصل نمائید.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید