چربی گیر آهن

چربی گیر آهن در صنعت

چربی گیر پودری  آهن:

چربی گیر پودری آهن به صورت پودر سفید رنگ است .این پودر به صورت ماده قلیائی و قابل حل در آب فرموله می شود .پوشش های تبدیلی در روی سطوح تمیز شده . دوام و مقاومت بیشتری دارند. از این رو مهمترین مرحله در اجرای پوشش های تبدیلی ‚ آمادگی سطح می باشد . چربی گیر آهن مطابق نسبت وزنی فرموله شده .از طرف تولید کننده  براحتی  در آب گرم حل  شود .

محصول به صورت غوطه وری و اسپری و حتی تی کشی قابل استفاده است .ضریب مصرف از ۲تا حتی ۱۵درصد متغیر است .

روش بهتر استفاده این است که  ابتدا پودر را در ظرفهای جداگانه حل می کنیم . پس از اطمینان از حلالیت کامل‚محلول به مخازن اصلی اضافه می شود.

با توجه به اینکه گرما سرعت واکنش های شیمیائی را زیاد می کند .استفاده از دمای بین ۵۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد مناسب است .که باعث بهبود عملکرد این ماده می شود.

روشهای تمیز کاری :

در تمیز کردن الکتریکی . جریان برق از میان محلول می گذرد . قطعاتی که قرار است تمیز شوند .به صورت آویزان شده و به صورت کاتد عمل می کنند.

پر هزینه ترین نوع تمیز کننده . تمیز کننده الکتریکی است.  دلیل آن  غلظت بالای مواد استفاده شده و هزینه برق است . کمترین هزینه مربوط به تمیز کننده از نوع اسپری و غوطه وری است . هر کدام بسته به شرایط می توانند استفاده شوند.

مورد مصرف چربی گیر آهن :

چربی گیرها در صنعت لوازم خانگی ‚ خودرو سازی ‚نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می شوند. و همین طور هر جا که نیاز به آماده سازی سطوح باشد مصرف  می شوند.

جهت ارائه توضیحات بیشتر . به منابع معتبر در این زمینه مراجعه نمائید.

نکات ایمنی  :

محصول به علت خاصیت قلیائی و حالت پودری ‚برای تنفس و پوست مناسب نیست .پرسنل مربوط قبل از هرگونه اقدام و استفاده . از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند . دستکش و ماسک و عینک و لباس محافظ کننده .برای این منظور مناسب است .

جهت ارائه هرگونه مشاوره و نیاز به خرید .با کارشناسان فروش برنا شیمی کیمیا تماس حاصل نمائید .